HD elektro v.o.s. HD elektro v.o.s. BRNO
servis výpočetní techniky
návrat
 na úvodní stránku  
Služby
Kolik bude stát oprava ?

Kolik bude stát oprava vašeho zařízení ?

   

Za opravu zaplatíte 400Kč/hod práce + cenu náhradních dílů

 

     Lituji - ale víc vám takhle dopředu opravdu neřeknu  :-)

 

A kdy se tedy tu cenu dozvím? až při placení?
     To samozřejmě ne - předběžný odhad ceny vám sdělí technik po prohlídce vašeho zařízení.

 

A co když s tak vysokou cenou nebudu souhlasit?
     Samozřejmě - předpokladem k zahájení opravy je váš souhlas s cenou. V opačném případě si prostě zařízení opět odnesete.

 

Dobře, zařízení si odnesu a zkusím to jinde. Ale když jinde neuspěju - když mi to třeba nebudou chtít opravit levněji - můžu se k vám opět vrátit?

     S tím je trochu problém - tohle se občas opravdu stává. Zákazník tu zkusí jinde, většinou na několika místech (kdesi u nějaké firmy, která ho odmítne, pak u studentů na kolejích, u švagra, u "odborníka", co ho k němu poslali chlapi v hospodě) - a když k nám opět přijde, tak je zařízení v takovém stavu, že už by s ním nic nenadělal ani sám rohatej.
     Takže doporučuji - snažte se najít "ten správný servis" hned na první pokus.

 

Co když vůbec nebudu vědět, kolik má taková oprava stát a s čím mám nebo nemám souhlasit?
     Žádný strach - technik který bude zařízení od vás přebírat vám poradí. Za ty roky se v tom docela vyzná a "ukecá vás" investovat dvě tři tisícovky do opravy zánovního notebooku - nebo naopak vám rozmluví opravu zařízení, které je příliš zastaralé a další údržbu si už nezaslouží
(
= byla by nerentabilní).

 

A slíbenou cenu opravdu dodržíte?
     Samozřejmě - budete ji mít ostatně vypsanou i na přebíracím protokolu. Můžeme ji překročit jen při opravě závad, které se projeví až v průběhu opravy. Tyto zásady jsou uvedeny v přebíracím protokolu, který podepisujete:
     Zákazník souhlasí s provedením běžných servisních úkonů, které sice nejsou předmětem zakázky, ale jejichž potřeba se projeví v průběhu opravy. Jedná se o závady, které neumožňují řádnou funkci zařízení, ohrožují toto zařízení nebo znemožňují provedení objednané opravy. Jde např. o vyčistění nadměrně znečistěných částí zařízení, o opravu nebo výměnu vadných či nefunkčních částí chladicího systému, o opravu nebo výměnu nefunkčního či poškozeného zdroje, o odvirování nebo opravu systému apod. Tyto závady budou opraveny v nezbytně nutném rozsahu na náklady zákazníka. Výše nákladů na tyto opravy nesmí bez konzultace se zákazníkem překročit částku 1000,- Kč včetně DPH.

     Jedná se tedy o závady, o kterých nás zákazník neinformoval a které se při přebírce zařízení neprojevily. Rovnou ale říkám - k něčemu podobnému dochází jen výjimečně, ve většině případů dokážeme tyto závady během vstupní prohlídky odhalit..

 

Co se stane, když se za předem sjednanou cenu zařízení opravit nedá?
     Tohle se opravdu stává - hlavně u notebooků (kde se předběžná diagnoza provádí celkem obtížně). Zákazník např. souhlasí s cenou do 2tis. Kč a po rozebrání notebooku se zjistí, že by oprava stála řekněme 4 tis. Kč. Řešení je celkem jednoduché - zavoláme zákazníkovi, jestli je ochoten zaplatit tuto vyšší cenu a je na něm, jestli je ochoten "do toho jít" nebo jestli zakázku stornuje. A samozřejmě - dáme vám v tom případě "čas na rozmyšlenou". Jen to prosím příliš neprotahujte ! Díky.

 

Pokud od zakázky kvůli navýšené ceně ustoupím, budu něco platit?
     V tomto případě ne - zakázka se za původně stanovenou cenu realizovat nedala
(což se zároveň nedalo předem odhadnout)
de facto tedy původní dohodu rušíme a zařízení si neopravené odnesete.
Jen chudák technik se zatím nadřel zbytečně  :-(  -
za což by si možná zasloužil aspoň na pivo.
     Jiná situace ovšem je, pokud si zákazník opravu rozmyslí v době, kdy se už podle dohody s ním vše realizuje. V takovém případě zaplatí zákazník všechny doposud vynaložené výdaje (a hrozí mu, že si přitom odnese stále ještě nefunkční zařízení). Něco takového ale snad nikdo rozumný neudělá (
i když - už se taky párkrát stalo).

 

Mám jistotu, že mi po všem tom papírování a domlouvání moje zařízení skutečně opravíte?
     Lituji - nemáte. Nestává se to sice často, ale občas dochází k tomu, že až v průběhu opravy objevujeme další problémy, které původně nebyly patrné a zjišťujeme, že zařízení je prostě neopravitelné (respektive opravitelné, ale za zcela neúnosnou cenu).
     Stává se:
- velmi zřídka (2%) u počítačů
- poněkud častěji (10%) u notebooků
- velmi často (20% a více) u tiskáren a monitorů.
U těch posledních ale po předchozích zkušenostech na takovou možnost předem upozorňujeme.
     A ještě něco - když zařízení neopravíme, samozřejmě nic neplatíte. Ovšem - s jednou výjimkou: pokud naopak dojdeme už při přebírce k závěru, že je oprava nereálná - ale zákazník na ní přesto trvá - potom vyúčtujeme práci na opravě bez ohledu na výsledek.

 

Předpokládám, že po zaplacení dostanu nějaké potvrzení?
     Pochopitelně - po skončení opravy a zaplacení dostanete normální daňový doklad.

 

 


HD elektro v.o.s. - výpočetní a kancelářská technika

tel. - 530 347 960                                              mobil servis 775 524 130
prodejna@hd.cz

Palackého třída 30, Brno - Královo Pole

NAVRCHOLU.cz