Když u vás nechám na opravu svůj počítač
(notebook, monitor, tiskárnu…)
dostanu na to nějaké potvrzení?
Samozřejmě
– pracovník, který bude zakázku přebírat s vámi vyplní Objednávku
služeb, kterou dostanete
(abyste
od nás neodcházeli úplně s prázdnou).
Objednávku
služeb si prosím přečtěte a zkontrolujte !!
– hlavně tel. číslo - zde dojde k chybě nejčastěji a pokud si zde překlepu
nevšimnete, nemůžeme se vám pak dovolat - což je pochopitelně prů....
Pokud najdete chybu v tel. čísle až doma - raději nám zavolejte, ať si
chybu můžeme u nás opravit. Berte to tak, že
telefonní číslo je na celém formuláři to nejdůležitější.
- zkontrolujte si, zda je správně zapsán nejen předmět opravy, ale hlavně
příslušenství, které jste zde nechali. Často se stává, že teprve
dodatečně, po vyplnění objednávky se zákazník rozhoduje nechat u nás
hlavně přísl. k notebooku - zdroj, brašnu, instalační CD apod.
- pod předmětem opravy je uvedena předběžná cena.
Nezapomínejte, že tato cena je závazná nejen pro nás
(k jejímu případnému
překročení potřebujeme váš souhlas),
ale i pro vás !
Pokud s cenou nesouhlasíte - řekněte to hned ! Nečekejte až na přebírání
hotové zakázky - pak už se obtížně domlouvá, že jste měli zcela
jinou cenovou představu !
- pokud platíte zálohu - musí být na objednávce uvedena (červeně vpravo
dole)
I zde se stává, že zákazník už drží vytištěnou objednávku v ruce a
na poslední chvíli se rozhodne, že zde nechá nějakou zálohu. V tom
případě vám to do protokolu dopíšeme ručně a potvrdíme podpisem a
razítkem.
A dostanu po skončení opravy nějaký protokol
(pro pojišťovnu, pro firemní evidenci...) ?
Většině zákazníků stačí skutečnost,
že zařízení funguje a pak těch pár řádků, které mají na
paragonu nebo na faktuře. Případně vám na vaši žádost uděláme
kopii Objednávky
služeb s poznámkou VYDÁNO. |
|
Pokud opravdu potřebujete protokol pro pojišťovnu,
pro svou firmu (vyřazení nefunkčního zařízení z evidence) nebo z jiného důvodu,
potom vám takový protokol rádi vystavíme - tato služba je zpoplatněna částkou
200-500Kč (dle typu zařízení)..
Zatímco dříve jsme od vás chtěli jen
jméno a telefon,
v tomto případě budeme
chtít i další údaje
- adresu
- firmu
- IČO-DIČ
- údaje o pořízení zařízení
-
jeho evidenční číslo atd. atd.
- prostě aby dokument, který vám vystavíme
byl opravdu platný a např. pojišťovna proti němu neměla námitky.
|