HD elektro v.o.s. Brno
zpět - Na hlavní stránku

návrat na úvodní stránku  
Poradny

HD elektro v.o.s. BRNO
výpočetní a kancelářská technika



Poradna

Download ceníků

Vyhledání položek
z celého ceníku

 
Tisk stránky
Zkušenosti s Českou poštou

Zkušenosti s Českou poštou

aneb

proč nemám Českou poštu rád

Následující řádky pouze dokumentují zcela skutečnou, reálnou událost. Pokud se vám to snad bude zdát poněkud emotivně zabarvené - nemýlíte se. Ještě dnes, po řadě měsíců mi to pěkně hýbe žlučí. Ovšem nejhorší na tom je - i když je tato zkušenost s Českou poštou extrémní, není bohužel zdaleka jediná.

Hurá !!!!!!!!!
Konečně ho mám !!!
Konečně mám dnes - 3.12. - v ruce foťák, odeslaný z Buchlovic 23.11.
Poštovní zásilka tuto trasu - 66km - urazila za 10 dní, to máme 6,6km za den neboli 275metrů/hodinu
(pardon, nevíte náhodou jak rychle leze šnek ?)


Zároveň jsem si na poště zjistil "přesná pravidla hry" a rád se s vámi o tyto poznatky podělím.

Pár detailů pro pobavení (či pro nasrání ?):
 
 1) balíček, odeslaný 23.11. leží u nás na poště už od 24. listopadu - poštovní doprava tedy fungovala rychle
 2) balíčky se samozřejmě k adresátovi nerozvážejí - no prosím, to bych ještě pochopil
 3) poštovní doručovatelka pouze vhazuje do schránky oznámení o uložení zásilky - fajn, aspoň se dozvím, že mi něco došlo
 4)     -  "  - ,    ano, ale jen když na to má doručovatelka zrovna čas a nemá pošty příliš moc, jinak se oznámení ukládá přímo na poště
 5) i první upomínka se pouze ukládá na poště
 6) teprve druhá upomínka se opět doručuje adresátovi
 7)     -  "  - ,    ano, ovšem viz bod 4)
 8) adresát si musí doručení balíčku hlídat (dotazem na poště) sám - paní na poště mi vysvětlila, že snad přece musím vědět předem, když mi někdo něco posílá !!!
 9) já jsem se sice na poště ptal (dokonce několikrát) - ale jen telefonicky !!! A pokaždé jsem se dozvěděl, že na moje jméno tam žádná zásilka neleží.
    Jak je to možné ?
                    Jednoduše !!!
    Na takové dotazy se na poště odpovídá zásadně záporně !
    Proč?

     a) nemají kontrolu, kdo se ptá - a co kdyby to byl třeba zloděj ?!
     b) na telefonické dotazy nemají čas - jen je to odvádí od práce.
 10) Teprve osobní návštěva,
        sdělení čísla zásilky (bez toho paní odmítla začít hledat)
        a předložení občanky vyburcovala dámu za přepážkou k tomu, aby zvedla svou rozložitou zadnici ze židle a šla se podívat do počítače.
        Od tohoto okamžiku probíhalo již vše normálně a za chvíli jsem balíček šťastně držel v ruce.
 11) Na závěr jsem byl ještě upozorněn, abych si na tohle nezvykal !! - ještě 4 dny a už by se to vracelo zpátky k odesilateli !!!

Co z toho vyplývá ?

No - já vlastně nevím, přiznávám, že můj mozek se jaksi vzpírá chápat úředního šimla a už vůbec se mu nemíním přizpůsobovat.

Anebo - řešení je dvojí:

1) přestěhovat se do Tramtárie (může být i Botswana, Rwanda-Burundi, Bangladéš, Lombok Island apod.)
    Tam všude jim určitě pošta funguje mnohem líp (holt jsou to tzv. rozvojové země).

2) používat opravdu spolehlivou přepravu (PPL, DPD, Messenger).
    Tohle prosím není reklama. Pouze letitá zkušenost. Možná o nějakou korunu vyšší cena, ale termín doručení do 24hodin se dodržuje a co je pro mě také podstatné - nemusím s balíkem nikam běhat, přepravce to vyzvedne přímo u mě a adresátovi to opět doručí pěkně do ruky - holt přesně tak, jak si to představuji.

 

Na základě těchto zkušeností zajisté pochopíte, proč zboží posíláme zákazníkům zásadně prostřednictvím přepravních služeb.



HD elektro v.o.s. - servis výpočetní techniky
tel. - 530 342 542                                              mobil 775 524 130

servis@hd.cz

Od jara 2017 jsme zrušili prodejnu.
Servis nadále poskytujeme na naší domácí adrese:

Domažlická 2, Brno - Královo Pole
rožák Domažlická/Štefánikova

Trasa šaliny 1 a 6 – mezi zastávkami Šumavská a Kartouzská
zastávka autobusu 67 a 81 přímo před domem.


zvonek Volný, 2. patro

pracovní doba dle tel. domluvy
(optimálně zavolat cca 1/2hod předem)


...sem do této poštovní schránky se to prosím hází...
A pokud nám chcete něco sdělit nebo se na něco zeptat,
pak prosím využijte zde naši schránku.

Jinak Webmaster má schránku támhle vpravo === >                         ...áno, tohle je poštovní schránka pro samotného pána tohoto webu...

           

NAVRCHOLU.cz