Zpět na hlavní stránku |
HD elektro v.o.s. BRNO - Královo Pole 775 524 130 Domažlická 2 servis@hd.cz servis výpočetní techniky |
Jak dlouho bude trvat oprava vašeho zařízení?Doba
opravy závisí na závažnosti závady a na tom, kolik máme momentálně práce
- tedy kolik zákazníků je před vámi "ve frontě".
Jak se dozvím, že je moje oprava již hotova?Po skončení opravy vám zavoláme nebo posíláme SMS. Pokud u nás necháváte e-mailovou adresu, posíláme vám mail. Samozřejmě, pokud se vám zdá, že už je to "moc dlouho" a my nevoláme - klidně se na průběh opravy informujte. Mohlo se například stát, že jste nám nadiktovali špatně telefonní číslo a my se vám nemůžeme dovolat. Pokud spěchám, můžete mou opravu vyřídit přednostně?Přednostní
vyřízení zakázky je samozřejmě možné – pochopitelně si za to připlatíte Může se doba opravy protáhnout?Samozřejmě ano – pokud bude např. nutné objednat spec. náhradní díl nebo pokud se bude zařízení (např. notebook) odesílat do firemního servisu. V tomto případě je termín uvedený na zakázkovém listu jen odhadovaný a my ho nemůžeme příliš ovlivnit. Náš technik se vám ale i v tomto případě bude snažit podat co nejpřesnější informace. Když u vás nechám na opravu svůj počítač (notebook, tiskárnu, monitor…), dostanu na to nějaké potvrzení?Samozřejmě – pracovník, který bude zakázku přebírat s vámi vyplní zakázkový list, který dostanete (abyste od nás neodcházeli úplně s prázdnou). Zakázkový list si prosím přečtěte a zkontrolujte – hlavně tel. číslo, ale také zda je zapsáno veškeré příslušenství, zda souhlasíte s cenou apod. (viz samostatná kapitola - potvrzení).
|
Domažlická 2, Brno - Královo Pole |